December 30, 2009

Anna gadia tipikal

sorry..
no idea untuk tajuk entri..
korang bosan dah dengan tajuk gadis tipikal kan?


*baca je..

Anna gadis tipikal
saya jenis logikal
sesuai?

maaf la
bukan mood mau berhubung
ya aku single
haha
owh, nanti aku tukar status di facebook aku kepada single..

tapi aku senang sama Anna
senang hidup tanpa tekanan
juga tanpa kelibat gelisah rindu tak tentu pasal
atau risau awek curang sama lelaki lain dalam facebook
susah awek cantik sangat
semua mau rebut
hahaaha

Anna gadis tipikal tapi nice
fikiran dan persepsi merapu
tapi kadang-kadang tipikal itu yang aku suka
beri idea baru

nanti aku buat satu lagu untuk kau
tajuk?

"gadis tipikal"

cantik bukan?
haha



*iye..memang sangkut paut dengan gadis tipikal yang sebelum2 ni..

mau tau siapa Anna?

No comments: