December 5, 2011

okey, laptop aku serta playlist dalam fon aku pun sekarang berulang-ulang main lagu carta hati ni. nice work najwa latif!

oh ya. tahniah jugak sebab dah ada channel VEVO kat youtube!




tahniah sebab masuk AJL 26!

tahniah sebab makin top sekarang!

*

untuk AJL 26, aku berharap sangat pemenang tu adalah pencipta lagu tu sendiri. sebab aku rasa penyanyi yang buat sendiri lagu dia adalah sangat talented. sebab tu last year, aku rasa ana raffali sangat layak untuk menang.

faizal tahir? aku expect menang persembahan terbaik. berapa kali dah dia menang persembahan terbaik? tengok la effort macam mana dia kasi untuk persembahan dia sebelum2 ni. lebih hebat dari noraniza idris masa dulu2 tu. huhu.

ni lagu karma. kalau faizal tahir buat scene bunuh2 macam dalam video klip tu pun ok gak kan? buat la tetibe kena tikam time tengah nyanyi tu ke. darah memancut2 keluar. haa, pastu siap la krew pentas susah payah kena lap darah memancut2 tu.

eh aku lak lebih2. pepandai la faizal tahir coordinate persembahan dia tu. orang kreatif, mesti idea banyak. kan?

oh ya, juri-juri, jangan jadi macam juri AIM. kesian yuna.

No comments: