July 5, 2009

semuanya ok!!


current mood : ok saja..

skrg kat lab it..kampus kota..
tunggu lecturer x masuk2..
sempat la kot kasi satu post..

well,, sumernyer ok..
stakat ni aku ok saja...
rindu terhadap family memang x dinafikan la..
jauh dow trngnu ngan perak..haha

kos animal sains..ok..blom blajar pape lagi..
hostel best..cam apartment mewah dah..
kengkawan best..

kalau abah atau aeyman bace nih..
k kat sini ok je..
selamat sentiasa..
memang ade sket tension sane sini..
tapi overall..ok saja..


kesimpulan..UDM ok..
saya pun ok di sini..


p/s : kalau kamu ke kuala terengganu..mari la lawat saya..hahaha..saya bawak kamu ke pantai..


owh..lupa nak bagitau..
gambar2 sepanjang saya ke sini..xdapat upload..
kamera di rumah...
tunggu la bila saya balik perak erk..haha

2 comments:

ahmad humairi said...

bile cutinye...balik naik bas aaa...

fared said...

haha..
bese la..nk jd bisnes men plak