June 7, 2009

kawan ketika kecil... reunion in progress..


semalam..
tengah syok tengok berita.
sambil borak2 dengan abah pasal hal dunia.
tibe2 ada orang miss call no celcom aku.
takde dalam phone book aku.
ingatkan mau ignore saja.
terdetik pulak mau miss call dia semula.
then dia miss call balik.
aku malas nak layan..

then..
ketika mau keluar ke kedai topap.
mesej masuk.

"salam. khir, ni maryam la..anak sir.."
la si mariam rupanya..
kawan lama..
classmate ketika sekolah rendah.
terkejut dan hepi..
seronok bila kawan lama ingat lagi kat kite..

tujuannya mau bincang.
bercadang mau adakan reunion classmate skola rendah dulu.
huhu..sanagt la best.. aku setuju..

memang recently aku ada fikirkan mereka..
ingat kan ada kenduri kat umah last week?
cikgu2 skola rendah aku ada datang..
mereka ada la tanye pasal kawan2 yg lain..


so, memang aku rindukan saat ni..
apis macam biasa..
the only friend since skola rendah yg aku still kontek..
yela.. dia sama2 aku kat smk lambor kiri tu..

well aku x sabar dah..
sabtu ni aku, fadilah, mariam dan apis..
detailkan pasal mende nih..
hope mende nih jadi..
and dapat buat sebelom aku sambung degree..huhu

aku rindu kawan2..
tarmimi, wan, kuna, mamat, apis,fadilah, ain, mariam, tini, miesah, naim, dan yg lain2..

No comments: