April 26, 2009











wuhuu 09 di ipoh....

niat hati bukan mahu lama di sana.. sekadar mahu menjenguk clothing label yg ada..tapi duit yg dibawa, x dibelanjakan pon untuk baju2 itu.. sepuluh ringgit dibelanja membeli tiket masuk ke dalam hall.. macam biasa la..macam2 prob..dijanji pukul 2, tertunda hingga ke pukul 3++... tapi xpe...

List band yg perform pada hari itu(sabtu lepas) tak la menarik sangat bagiku.. cuma the hans je yg menarik minat..
then 1st performances..dari fynn jamal..er pernah skali tengok dia di rantai art(tak ingat bile)..image berubah skrg..yup..macam biasa.dia bersama bait2 puitis katanya.. sangat menyentuh hati.. ada satu lagu yg sampai skarang aku ingat lagi rentaknya..sangat best..

then ada wasted room, knx, flowers in affairs..then ade lagi rr band2 yg perform...
1st time aku masuk gig..dewan xpenuh..and leh duduk kat blakang.. haha..sejuk beb! ade air-con..

sincerely..band2 yg ade memang best..walaupon 1st time dengar..aku enjoy!! crowd?? ok gak rr..ramai datang tapi dok tepi je.. aku ingat sume tunggu the hans..baru nak happening..tapi sayang.. same je keadaannye.. thanks kat 2 orang abg tuh yg setia berdansa kat depan stage.. mereka sangat2 la sporting dan supportive.. sebelom stellar mule(dngr2 diorg xdatang pon) aku chaw.. makan kat gerai..huhu

3 comments:

Syafiq Afifi said...

ank2 muda zmn skang

Syafiq Afifi said...

btw. perak nyer local mmg best.

mr kay said...

wuhuu 09 yg memboringkan...