September 13, 2010

bisnes semula

okey sudah habis mood raya. sudah mula fikir test yang menanti selepas habis cuti raya ni. dengan tugas dalam kelab teater dan PRS yang akan mula menimbun, kena la pandai cari masa nak study. tu tak masuk masa untuk 'bermalasan' dan masa untuk main game. haha.

sambil tu, aku berangan mau sesuatu pada bulan oktober ni. dan untuk itu, aku dah mula plan cari peluang berniaga untuk kumpul duit dan realisasikan angan2 aku tu. nak harapkan nuffnang je, aku rasa tak boleh jugak, sebab masa aku dekat rumah je, trafik akan naik mendadak, sebab boleh online 24 hours. yes, 24 hours. mesti boring tengok ym, facebook aku selalu online je kan? well get used to it (tapi masa cuti je la).

okey, ni ada dua design dari paradesign solution yang aku mau jual. cantik la bagi aku. material okey. semua saiz ada. ni gambar dia.

design 1: Slash Live in KL.

design 2: charge your iman.

ada banyak lagi baju cantik dari paradesign solution ni. tapi dua ni je yang mau aku ketengahkan dulu. semua saiz ada. harga standard, rm25 sehelai. pasal posting, boleh je, tapi ada extra fees la. tengok gak la korang nak pos laju or pos biasa, or kurier ke. boleh bincang pasal tu. 

nak order, boleh tinggal komen atau e-mail je kat amadkhir@gmail.com. sesiapa ada no fon, boleh call atau msg je.

details pasal paradesign solution, check sini, http://paradesignsolution.webs.com/

No comments: